Biuletyn Informacji Publicznej Sanockiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej

Zaproszenie do złożenia oferty - Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 16 01 03

Aktualne postępowania:


 

Zaproszenie do złożenia oferty - Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 16 01 03

1. Przedmiotem postępowania jest usługa polegająca na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów o kodzie 16 01 03 w ilościach jak poniżej: 
 
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 16 01 03 ilość: 120 Mg
A. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów w sklasyfikowanych - zgodnie z aktualnym katalogiem odpadów – pod kodem 16 01 03 – zużyte opony osobowe w ilości 110 Mg oraz pozostałe odpady gumowe m. in.: dętki, opony od rowerów i motorów, które Zamawiający wysegreguje i przygotuje do transportu w workach typu „big -bag” w ilości 10 Mg - w sposób powodujący przeniesienie odpowiedzialności za gospodarowanie odpadami na następnego posiadacza odpadów.
 
B. INFORMACJE DLA WYKONAWCY
1) Przekazanie odpadów będzie potwierdzone kartami przekazania odpadów wystawionymi w systemie BDO.
2) Odpady o kodzie 16 01 03 będą odbierane przez Wykonawcę z GPZOS w Sanoku, ul. Jana Pawła II 59. Forma przekazania odpadów przez Zamawiającego – luzem. 
3) Przewidywana do przekazania w trakcie trwania umowy ilość odpadów, wynosi około 120 Mg (rodzaj i ilości odpadów wskazanych w punkcie A) w nieregularnych odstępach czasowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo przekazania mniejszej ilości odpadów, niż wskazana powyżej w sytuacji zaistnienia przyczyn niezależnych od Zamawiającego (np. przekazanie Zamawiającemu przez wytwórców/dostawców odpadów mniejszej ilości odpadów, itp.), przy czym ilość przekazanych odpadów nie będzie mniejsza niż 70 Mg (zużyte opony osobowe - nie mniej niż 65 Mg oraz pozostałe odpady gumowe nie mniej niż 5 Mg). 
4) Wykonawca zapewni odbiór odpadów o kodzie 16 01 03 z GPZOS zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego w nieregularnych odstępach czasowych jednak przy założeniu, 5 dni w tygodniu tj. poniedziałek – piątek w godzinach od 7:00 do 14:00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
5) Wykonawca obowiązany jest do odbioru odpadów w terminie określonym w Karcie przekazania odpadu wystawionej w systemie BDO przez Zamawiającego. 
6) Odpady przekazywane do zagospodarowania będą transportowane przez Wykonawcę na jego koszt. Koszt załadunku odpadów ponosi Zamawiający. Załadunek odpadów leży po stronie Zamawiającego. 
7) Do rozliczeń pomiędzy Stronami, ilość odpadów odbieranych przez Wykonawcę określana będzie według pomiaru na elektronicznej wadze samochodowej Zamawiającego. 
8) Odpowiedzialność za gospodarowanie odpadami, z chwilą ich przekazania przez Zamawiającego przechodzi na Wykonawcę. Po przejęciu wszelkie ryzyko związane z odpadami, za należyte postępowanie z nimi, za skutki z tego wynikające oraz za działania i zaniechania pracowników i podmiotów, którymi posłużył się wykonując przedmiot zamówienia następuje z chwilą ich załadunku na środek transportu Wykonawcy. 
 
C. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, z zastrzeżeniem §14 ust. 1 pkt 1) Projektu umowy stanowiącego załącznik nr 2 do Zaproszenia do złożenia oferty.
 
2. Ze względu na przedmiot zamówienia usługa powinna być realizowana zgodnie z wszelkimi powszechnie obowiązującymi przepisami prawa w tym w szczególności: 
2.1 Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 roku Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 54.);
2.2 Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm.);
2.3 Ustawa z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 399 ze zm.);
2.4 Plan Gospodarki Odpadami dla województwa podkarpackiego oraz Uchwała Nr XXXVI/584/21 Sejmiku Województwa Podkarpackiego z dnia 26 kwietnia 2021r. w sprawie uchwalenia Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego na lata 2020-2026 z perspektywą do 2032 roku (WPGO) wraz z Planem Inwestycyjnym stanowiącym załącznik do WPGO oraz Prognozą oddziaływania projektu WPGO na środowisko ;
oraz innych ustaw i uchwał mających zastosowanie do przedmiotu umowy. 
 
3.Szczegółowe informacje znajdują się w załącznikach.

Data wytworzenia: 2024-03-22 12:13 Autor: Kamil Bujacz Data publikacji: 2024-03-22 12:13 Osoba udostępniająca na stronie: Kamil Bujacz Data ostatniej modyfikacji: 2024-04-19 Osoba modyfikująca: Kamil Bujacz