Aktualne postępowania:
-
1. Przedmiotem postępowania jest usługa polegająca na zagospodarowaniu odpadów o kodzie 20 03 07 w ilości jak poniżej:Zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 03 07 ilość: 1 200 MgA. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIAPrzedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zagospodarowaniu odpadów w sklasyfikowanych - zgodnie z aktualnym katalogiem odpadów – pod kodem 20 03 07 – odpady wielkogabarytowe w ilości 1 200 Mg w sposób powodujący przeniesienie odpowiedzialności za gospodarowanie odpadami.B. INFORMACJE DLA WYKONAWCY1) Odpady będą przekazywane formie nierozdrobnionej.2) Przekazanie odpadów będzie potwierdzone kartami przekazania odpadów wystawionymi w systemie BDO.3) Odpady o kodzie 20 03 07 będą dostarczane przez Zamawiającego z GPZOS w Sanoku, ul. Jana Pawła II 59. Forma przekazania odpadów przez Zamawiającego – luzem.4) Przewidywana do przekazania w okresie trwania umowy ilość odpadów, wynosi 1 200 Mg w nieregularnych odstępach czasowych.5) Wykonawca obowiązany jest do odbioru dostarczonych odpadów w terminie określonym w Karcie przekazania odpadu wystawionej w systemie BDO przez Zamawiającego. Dodatkowo Zamawiający w terminie do 3 dni roboczych przed planowanym dostarczeniem odpadów do Wykonawcy potwierdzi transport w formie telefonicznej lub e-mail na wskazany przez Wykonawcę adres.6) Odpady przeznaczone do zagospodarowania będą transportowane na koszt i staraniem Zamawiającego. Zamawiający będzie dostarczał odpady w celu ich zagospodarowania samochodami ciężarowymi z naczepą typu „ruchoma podłoga” lub samochodami typu „hakowiec” z kontenerem KP 35. Koszt rozładunku odpadów ponosi Zamawiający.7) Do rozliczeń pomiędzy Stronami, ilość odpadów przekazanych przez Zamawiającego określana będzie według pomiaru na legalizowanej elektronicznej samochodowej wadze najazdowej Wykonawcy.8) Odpowiedzialność za gospodarowanie odpadami, z chwilą ich przejęcia przechodzi na Wykonawcę. Po przejęciu wszelkie ryzyko związane z odpadami, za należyte postępowanie z nimi, za skutki z tego wynikające oraz za działania i zaniechania pracowników i podmiotów, którymi posłużył się wykonując przedmiot zamówienia ponosi Wykonawca.9) Zamawiający zastrzega sobie prawo do przekazania mniejszej ilości odpadów niż 1 200 Mg w sytuacji zaistnienia przyczyn niezależnych od Zamawiającego (tj. przekazanie Zamawiającemu przez wytwórców/dostawców odpadów mniejszej ilości odpadów) przy czym wielkość ta nie będzie mniejsza niż 700 Mg.10) Wykonawca zapewni odbiór odpadów zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego w nieregularnych odstępach czasowych jednak przy założeniu: 5 dni w tygodniu tj. poniedziałek – piątek w godzinach od 7:00 do 15:00 bądź w innych godzinach po wcześniejszym ustaleniu obydwu stron, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.11) Wykonawca przekaże Zamawiającemu do końca 15-go dnia miesiąca następującego po zakończonym półroczu, w którym nastąpił odbiór odpadów, na piśmie lub drogą mailową, informację potwierdzającą rodzaj procesu odzysku/unieszkodliwienia przyjętych odpadów oraz ilości produktów lub odpadów z nich wytworzonych (ze wskazaniem ostatecznej instalacji do której trafiły) jak również ilości odpadów które nie przeszły procesu przetwarzania lecz zostały zmagazynowane i zostaną poddane przetworzeniu w terminie późniejszym. Na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w terminie 7 dni od wezwania - zbiorcze zestawienie danych, zawierające ilość odebranych i przetworzonych odpadów z informacją jakim procesom zostały one poddane.2. Ze względu na przedmiot zamówienia usługa powinna być realizowana zgodnie z wszelkimi powszechnie obowiązującymi przepisami prawa w tym w szczególności:2.1 Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 roku Prawo ochrony środowiska (Dz.U.2025.647 t.j. ze zm.);2.2 Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm.);2.3 Ustawa z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.2025.733 t.j.);2.4 Plan Gospodarki Odpadami dla województwa podkarpackiego oraz Uchwała XXXVI/584/21 Sejmiku Województwa Podkarpackiego z dnia 26 kwietnia 2021 r. w sprawie uchwalenia Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego na lata 2020-2026 z perspektywą do 2032 roku (WPGO) wraz z Planem Inwestycyjnym stanowiącym załącznik do WPGO oraz Prognozą odziaływania projektu WPGO na środowisko;oraz innych ustaw i uchwał mających zastosowanie do przedmiotu umowy.3. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy Pzp.4. Zamawiający, stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy, wymaga aby następujące prace związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, tj. wszystkie prace pracowników fizycznych, operatorów sprzętu związane z odbiorem i zagospodarowaniem odpadów były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U.2025.277 t.j. ze zm.)5. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni, osoby o których mowa w ust. 4 na okres od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innego pracownika.6. Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.7. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.8. Wykonawca zapewni niezbędną ilość sprzętu przy realizacji niniejszego zamówienia umożliwiającego należyte wykonanie zamówienia.9. Wykonawca zobowiązany będzie do odbierania i zapewnienia przetwarzania odpadów zgodnie z obowiązującym prawem.10. Wykonawcy są zobowiązani dokonać wnikliwej analizy otrzymanych SWZ i załączników, a zauważone rozbieżności, które ich zdaniem powinny być ujęte w ofercie lub są błędnie wyszczególnione lub są zbędne, zgłosić w przewidzianym trybie Zamawiającemu.11. Powody niedokonania podziału zamówienia na części:Stosownie do treści art. 91 ust 2 ustawy wskazuje, że Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części, ponieważ zamówienie, udzielane w całości, jest dostosowane do potrzeb małych i średnich przedsiębiorstw w rozumieniu załącznika I do rozporządzenia Komisji (UE) nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r. Zamówienie dotyczy takiego zakresu usług, który sprawia iż wykonanie jej w ramach jednej części przez jednego Wykonawcę będzie stanowić najbardziej efektywny z punktu widzenia technicznego i formalnego sposób realizacji.12. Wspólny Słownik Zamówień (Kody CPV):90500000-2 Usługi związane z odpadami90514000-3 Usługi recyklingu odpadów90513000-6 Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczneRozwiń artykuł Postępowanie w trybie podstawowym bez negocjacji - Zagospodarowaniu odpadów o kodzie 20 03 07
-
1. Przedmiotem postępowania jest usługa polegająca na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów o kodzie 20 03 01 w ilościach jak poniżej:Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 03 01 ilość: 140 MgA. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIAPrzedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu sklasyfikowanych - zgodnie z aktualnym katalogiem odpadów – pod kodem 20 03 01 – niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne w ilości 140 Mg w sposób powodujący przeniesienie odpowiedzialności za gospodarowanie odpadami.B. INFORMACJE DLA WYKONAWCY1) Przekazanie odpadów nie będzie potwierdzone kartami przekazania odpadów wystawionymi w systemie BDO;2) Odpady o kodzie 20 03 01 będą przekazywane przez Zamawiającego z terenu przy ul. Jana Pawła II 59 w Sanoku. Forma przekazania odpadów przez Zamawiającego – kontener KP 7, Przekazanie odpadów nie będzie potwierdzone kartami przekazania odpadów wystawionymi w systemie BDO;3) Przewidywana do przekazania w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy ilość odpadów, wynosi około 140 Mg. Zamawiający zastrzega sobie prawo przekazania mniejszej ilości odpadów (tj. przekazanie Zamawiającemu przez wytwórców odpadów mniejszej ilości odpadów), niż wskazana powyżej w sytuacji zaistnienia przyczyn niezależnych od Zamawiającego przy czym ilość przekazanych odpadów nie będzie mniejsza niż 100 Mg. Nie przekazanie przez Zamawiającego odpadów w ilości i terminie określonym w zdaniu pierwszym nie powoduje jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych z tego tytułu ze strony Wykonawcy;4) Wykonawca zapewni odbiór odpadów o kodzie 20 03 01 z terenu Zamawiającego sukcesywnie zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego tj. codziennie jednak przy założeniu, 5 dni w tygodniu tj. poniedziałek – piątek w godzinach od 14:00 do 15:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, a dzienna waga przekazywanych odpadów może być niższa niż 300 kg;5) Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia kontenera KP 7, w ilości szt. 1, w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego codziennie w dniu dokonania odbioru odpadów, jednak nie później niż do godziny 7:30 następnego dnia. Wykonawca zapewni niezbędną ilość sprzętu przy realizacji niniejszego zamówienia umożliwiającego należyte wykonanie zamówienia. Zamawiający zaleca posiadanie 2 szt. Kontenerów KP 7 w celu „wymiany” zapełnionego kontenera na pusty podczas codziennego odbioru;6) Odpady przekazywane do zagospodarowania będą odbierane i transportowane przez Wykonawcę na jego koszt. Załadunek i rozładunek odpadów leży po stronie Wykonawcy;7) Do rozliczeń pomiędzy Stronami, służyć będzie ilość odpadów przekazanych przez Zamawiającego, która określana będzie według pomiaru na elektronicznej wadze samochodowej Wykonawcy. Przed przekazaniem odpadów Wykonawcy, Zamawiający każdorazowo określi ich ilość na podstawie pomiaru na elektronicznej wadze samochodowej Zamawiającego i przekaże Wykonawcy kwit wagowy w celu potwierdzenia ilości przekazanego odpadu;8) Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej do 2 dnia kolejnego miesiąca, w którym nastąpił odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów, na piśmie, drogą elektroniczną lub telefonicznie, zestawienie ilości odebranych, transportowanych i zagospodarowanych odpadów. Po zatwierdzeniu ilości Wykonawca będzie uprawniony do wystawienia faktury;9) Wykonawca będzie otrzymywał wynagrodzenie za odebrane, transportowane i zagospodarowane odpady, na podstawie obupólnie potwierdzonego zestawienia. Wynagrodzenie będzie obliczone jako iloczyn odebranych odpadów i cen jednostkowych brutto przedstawionych w ofercie;10) Odpowiedzialność za gospodarowanie odpadami, z chwilą ich przekazania przez Zamawiającego przechodzi na Wykonawcę. Przekazanie oraz wszelkie ryzyko związane z odpadami, za należyte postępowanie z nimi, za skutki z tego wynikające oraz za działania i zaniechania pracowników lub podmiotów, którymi posłużył się Wykonawca wykonując przedmiot zamówienia, następuje z chwilą ich załadunku na środek transportu Wykonawcy.2. Ze względu na przedmiot zamówienia usługa powinna być realizowana zgodnie z wszelkimi powszechnie obowiązującymi przepisami prawa w tym w szczególności:2.1 Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 roku Prawo ochrony środowiska (Dz.U.2025.647 t.j. ze zm.);2.2 Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm.);2.3 Ustawa z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.2025.733 t.j.);2.4 Plan Gospodarki Odpadami dla województwa podkarpackiego oraz Uchwała XXXVI/584/21 Sejmiku Województwa Podkarpackiego z dnia 26 kwietnia 2021 r. w sprawie uchwalenia Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego na lata 2020-2026 z perspektywą do 2032 roku (WPGO) wraz z Planem Inwestycyjnym stanowiącym załącznik do WPGO oraz Prognozą odziaływania projektu WPGO na środowisko;oraz innych ustaw i uchwał mających zastosowanie do przedmiotu umowy.3. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy.4. Zamawiający, stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy, wymaga aby następujące prace związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, tj. wszystkie prace pracowników fizycznych, kierowców oraz operatorów sprzętu związane z odbiorem, transportem i zagospodarowaniem odpadów były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U.2025.277 t.j. ze zm.)5. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni, osoby o których mowa w ust. 4 na okres od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innego pracownika.6. Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy, oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.7. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy.8. Wykonawca zapewni niezbędną ilość sprzętu przy realizacji niniejszego zamówienia umożliwiającego należyte wykonanie zamówienia.9. Wykonawca zobowiązany będzie odbierania, transportowania i przetwarzania odpadów zgodnie z obowiązującym prawem.10. Wykonawcy są zobowiązani dokonać wnikliwej analizy otrzymanych SWZ i załączników, a zauważone rozbieżności, które ich zdaniem powinny być ujęte w ofercie lub są błędnie wyszczególnione lub są zbędne, zgłosić w przewidzianym trybie Zamawiającemu.11. Powody niedokonania podziału zamówienia na części:Stosownie do treści art. 91 ust 2 ustawy wskazuje, że Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części, ponieważ zamówienie, udzielane w całości, jest dostosowane do potrzeb małych i średnich przedsiębiorstw w rozumieniu załącznika I do rozporządzenia Komisji (UE) nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r. Zamówienie dotyczy takiego zakresu usług, który sprawia iż wykonanie jej w ramach jednej części przez jednego Wykonawcę będzie stanowić najbardziej efektywny z punktu widzenia technicznego i formalnego sposób realizacji.12. Wspólny Słownik Zamówień (Kody CPV):90500000-2 Usługi związane z odpadami90514000-3 Usługi recyklingu odpadów90513000-6 Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczneRozwiń artykuł Postępowanie w trybie podstawowym bez negocjacji - Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 03 01
-
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci ciepłowniczej w ramach zadania inwestycyjnego SPGK Sp. z o.o. w Sanoku pn. „Rozbudowa systemu ciepłowniczego miasta Sanoka polegająca na połączeniu sieci ciepłowniczej przy projektowanym budynku Elektrociepłowni Posada na działce nr dz. 2141 obręb Posada, z siecią ciepłowniczą na działce nr 1200/33 obręb Śródmieście wraz z wykorzystaniem istniejących odcinków sieci ciepłowniczej w rejonie ul. Beksińskiego i Lipińskiego w Sanoku”, na działkach nr ewid.: 1532/38, 1200/33; 1200/9; 1200/27; 1200/29; 1200/11; 1529/1; 1200/12; 1200/3; 1270/5; 1270/2; 1276/2; 1270/3; 1276/12; 1276/4; 1272/2; 1272/3; 1222/5; 1242; 1379; 1377; 1382; 1380/2; 913/9; 913/10; 1383; 913/11; 913/12; 913/4; 913/13; 913/14; 913/27 w obrębie 0001 Sanok Śródmieście oraz 2186/3; 2189/4; 2190/3; 2192/4; 2192/3; 2193; 2195/11; 2195/13; 2195/15; 2200/2; 2198; 2204/10; 2204/5; 2204/1; 2204/4; 1574/1; 2143/4; 2143/6; 2144; 2154/2; 2145; 2143/3; 2142/1; 2143/5; 2142/4; 2141 w obrębie 0003 Sanok Posada.2. Szczegółowy zakres zamówienia, został zawarty w :1) dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ;3. Termin rękojmi i gwarancji wynosi:1) na roboty budowlane wraz z odtworzeniem terenu – 60 miesięcy,2) na technologię sieci ciepłowniczej (materiały) – 120 miesięcy,licząc od daty końcowego odbioru przedmiotu umowy.4. Dostarczone materiały musza być fabrycznie nowe wyprodukowane nie wcześniej niż w 2025 r. dobrej jakości i żądanym asortymencie Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagane normy oraz posiadać odpowiednie certyfikaty jakości, atesty jak i świadectwa jakościowe, nie może również zawierać elementów szkodliwych dla środowiska. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest do załączenia atestów i/lub deklaracji zgodności lub innego dokumentu równoważnego potwierdzającego jakość przedmiotu zamówienia do każdej faktury.5. Zamawiający wymaga aby przed realizacją zadania Wykonawca dokonał wizji lokalnej we wcześniej uzgodnionym terminie i zapoznał się wnikliwie z obiektem oraz niezbędnymi dokumentami w stopniu pozwalającym na rzetelne sporządzenie oferty. W związku z powyższym wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji i opracowaniem oferty ponosi Wykonawca. Szczegółowe informacje zawarte są w rozdziale XVI SWZ6. Zgodnie z treścią § 2 ust. 6 pkt 1) projektu umowy, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 5 000 000,00 zł (słownie: pięć milionów złotych 00/100), przez cały okres trwania umowy.7. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem, że ich parametry techniczne, funkcjonalne i użytkowe nie mogą być gorsze niż parametry urządzeń wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia i treści SWZ.8. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, oznacza to, że zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne” (szczegóły w tym zakresie zostały wskazane w opisie przedmiotu zamówienia).9. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.10. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia/wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały/wyroby, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób/materiał jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę.11. Wskazanie przez Zamawiającego marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu uszczegółowienia przedmiotu zamówienia (jeśli dotyczy).12. Zamawiający informuję, że dołożył wszelkich starań w celu zachowania warunków konkurencyjności. Jeżeli mimo to w tekście jakiegokolwiek rodzaju dokumentacji pojawiają się nazwy własne, oznaczenia lub parametry wskazujące na konkretny produkt należy zawsze traktować to jako rozwiązania przykładowe.13. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia robót budowlanych zgodnie z obowiązującym prawem.14. Wykonawcy są zobowiązani dokonać wnikliwej analizy otrzymanych SWZ i załączników, a zauważone rozbieżności, które ich zdaniem powinny być ujęte w ofercie lub są błędnie wyszczególnione lub są zbędne, zgłosić w przewidzianym trybie Zamawiającemu.15. Wspólny Słownik Zamówień (Kody CPV)45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę.45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki. Roboty ziemne.45111000-8 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki, roboty ziemne.45111100-9 Roboty w zakresie burzenia.45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne.45111220-6 Roboty w zakresie usuwania gruzu.45112000-5 Roboty w zakresie usuwania gleby.45112210-0 Usuwanie wierzchniej warstwy ziemi.45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych.45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych.45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów45231000-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów45231100-6 Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów45231110-9 Układanie rurociągów.45231600-1 Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych.45233000-9 Roboty w zakresie wykonywania nawierzchni dróg.45233222-1 Roboty w zakresie chodników.45233252-0 Roboty w zakresie nawierzchni ulic.45233280-5 Wznoszenie barier drogowych.45233290-8 Instalowanie znaków drogowych.45232140-5 Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych.45300000-0 Roboty w zakresie instalacji budowlanych.45312000-7 Instalowanie systemu alarmowego.45320000-6 Roboty izolacyjne.45321000-3 Izolacja cieplnaRozwiń artykuł Przetarg nieograniczony - budowa sieci ciepłowniczej w ramach zadania inwestycyjnego SPGK Sp. z o.o. w Sanoku
-
Sanockie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Sanoku z siedzibą przy ul. Jana Pawła II 59, tel. 13 46 47 900, fax. 13 46 48 862, e-mail. sekretariat@spgk.com.pl ogłasza przetarg pisemny ofertowy na sprzedaż składnika majątku ruchomego w postaci kocioł gazowy (wodny) K4, 12 000kW rok prod. 1993
Rozwiń artykuł Przetarg pisemny ofertowy na sprzedaż kotła gazowego K4, 12 000kW
