Biuletyn Informacji Publicznej Sanockiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej

Przetargi i zamówienia publiczne - Biuletyn Informacji Publicznej Sanockiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.

Aktualne postępowania:


 

  • 1. Przedmiotem postępowania jest dostawa materiałów preizolowanych.
    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Opisie Przedmiotu Zamówienia – Załącznik nr 4 do Zaproszenia do złożenia oferty
    3. Oferowane przez Wykonawcę ceny muszą uwzględniać koszt transportu materiałów do magazynu Zamawiającego znajdującego się: ul. Kiczury 10, 38-500 Sanok,
    4. Ceny zaoferowane przez Wykonawcę, nie mogą ulec zmianie na niekorzyść Zamawiającego przez cały okres trwania umowy.
    5. Ilości asortymentu podane w Formularzu cenowym mogą ulec zmniejszeniu, jednak nie więcej niż o 10% wartości przedmiotu umowy brutto w okresie obowiązywania umowy. Wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne roszczenie odszkodowawcze z tego tytułu.
    6. Dostawa całości zamówienia realizowana transportem Wykonawcy. Materiały należy dostarczyć na plac magazynowy Zakładu Ciepłowniczego  SPGK,  przy  ul. Kiczury  10  w Sanoku,  w godzinach między  7:00 a 14:00  w dni robocze (poniedziałek ÷ piątek). Zleceniodawca podejmuje się rozładować dostarczone materiał przy pomocy dostępnych na terenie Zakładu środków technicznych, umożliwiających rozładunek.
    7. Dostawa   materiału   będzie   realizowana   na podstawie zapotrzebowania przekazanego Dostawcy w
    formie ustnej, pisemnej, faksem lub elektronicznie, zawierającego w szczególności: liczbę sztuk danego materiału i termin dostawy. Termin realizacji zamówienia do 5 dni roboczych od momentu otrzymania zlecenia.
    8. Dostarczone materiały musza być fabrycznie nowe wyprodukowane nie wcześniej niż w 2024 r. dobrej jakości  i żądanym asortymencie  Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagane normy oraz posiadać odpowiednie certyfikaty jakości, atesty jak i świadectwa jakościowe,  nie może również zawierać elementów szkodliwych dla środowiska. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest do załączenia atestów i/lub deklaracji zgodności lub innego dokumentu równoważnego potwierdzającego jakość przedmiotu zamówienia do każdej faktury.
    9. Wykonawca udziela min. 60 miesięcy gwarancji na dostarczone materiały preizolowane
    10. Całkowita odpowiedzialność za przekazanie materiałów niezgodnych z zamówieniem oraz obowiązującymi normami i wymaganiami dopuszczającymi wyroby do stosowania w budownictwie, ciążyć będzie na Wykonawcy.  
    11. Jeżeli w jakiejkolwiek części Zaproszenia do złożenia oferty lub jego załącznikach wskazano znaki towarowe, patenty i miejsca pochodzenia, należy przyjąć, że nie prowadzą one do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, a jedynie są one uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu jedynie wskazanie minimalnych wymagań w zakresie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia, z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwoliłyby opisać przedmiot zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i urządzeń pod warunkiem, że oferowane materiały i urządzenia będą o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne” (szczegóły w tym zakresie zostały wskazane w opisie przedmiotu zamówienia).
    12. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
    13. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia/wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały/wyroby, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób/materiał jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę.
    14. Wskazanie przez Zamawiającego marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu uszczegółowienia przedmiotu zamówienia (jeśli dotyczy).
    15. Zamawiający informuję, że dołożył wszelkich starań w celu zachowania warunków konkurencyjności. Jeżeli mimo to w tekście jakiegokolwiek rodzaju dokumentacji pojawiają się nazwy własne, oznaczenia lub parametry wskazujące na konkretny produkt należy zawsze traktować to jako rozwiązania przykładowe.
    Rozwiń artykuł Zaproszenie do złożenia oferty - dostawa materiałów preizolowanych
  • 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa doradztwa technicznego, zarządzania i nadzoru inwestorskiego w ramach pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji pn.: „Budowa elektrociepłowni Posada w SPGK Sp. z o. o .”.
    2. Szczegółowy zakres zamówienia, został zawarty w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr  4 do SWZ.
    3. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań  równoważnych do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem, że ich parametry techniczne, funkcjonalne i użytkowe nie mogą być gorsze niż parametry urządzeń wskazanych  w opisie przedmiotu zamówienia i treści SWZ.
    4. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, oznacza to, że zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne” (szczegóły w tym zakresie zostały wskazane w opisie przedmiotu zamówienia).
    5. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
    6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia/wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały/wyroby, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób/materiał jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę.
    7. Wskazanie przez Zamawiającego marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu uszczegółowienia przedmiotu zamówienia (jeśli dotyczy).
    8. Zamawiający informuję, że  dołożył wszelkich starań w celu zachowania warunków konkurencyjności. Jeżeli mimo to w tekście jakiegokolwiek rodzaju dokumentacji pojawiają się nazwy własne, oznaczenia lub  parametry wskazujące na konkretny produkt należy zawsze traktować to jako rozwiązania przykładowe.
    Rozwiń artykuł Przetarg nieograniczony - usługa doradztwa technicznego, zarządzania i nadzoru inwestorskiego w ramach pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji pn.: „Budowa elektrociepłowni Posada w SPGK Sp. z o. o.”
  • 1. Przedmiotem postępowania jest usługa polegająca na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów o kodzie 16 01 03 w ilościach jak poniżej: 
     
    Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 16 01 03 ilość: 150 Mg
    A. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów w sklasyfikowanych - zgodnie z aktualnym katalogiem odpadów – pod kodem 16 01 03 – zużyte opony osobowe w ilości 140 Mg oraz pozostałe odpady gumowe m. in.: dętki, opony od rowerów i motorów, które Zamawiający wysegreguje i przygotuje do transportu w workach typu „big -bag” w ilości 10 Mg - w sposób powodujący przeniesienie odpowiedzialności za gospodarowanie odpadami na następnego posiadacza odpadów.
     
    B. INFORMACJE DLA WYKONAWCY
    1) Przekazanie odpadów będzie potwierdzone kartami przekazania odpadów wystawionymi w systemie BDO.
    2) Odpady o kodzie 16 01 03 będą odbierane przez Wykonawcę z GPZOS w Sanoku, ul. Jana Pawła II 59. Forma przekazania odpadów przez Zamawiającego – luzem. 
    3) Przewidywana do przekazania w trakcie trwania umowy ilość odpadów, wynosi około 150 Mg (rodzaj i ilości odpadów wskazanych w punkcie A) w nieregularnych odstępach czasowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo przekazania mniejszej ilości odpadów, niż wskazana powyżej w sytuacji zaistnienia przyczyn niezależnych od Zamawiającego (np. przekazanie Zamawiającemu przez wytwórców/dostawców odpadów mniejszej ilości odpadów, itp.), przy czym ilość przekazanych odpadów nie będzie mniejsza niż 73 Mg (zużyte opony osobowe - nie mniej niż 70 Mg oraz pozostałe odpady gumowe nie mniej niż 3 Mg). 
    4) Wykonawca zapewni odbiór odpadów o kodzie 16 01 03 z GPZOS zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego w nieregularnych odstępach czasowych jednak przy założeniu, 5 dni w tygodniu tj. poniedziałek – piątek w godzinach od 7:00 do 14:00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
    5) Wykonawca obowiązany jest do odbioru odpadów w terminie określonym w Karcie przekazania odpadu wystawionej w systemie BDO przez Zamawiającego. 
    6) Odpady przekazywane do zagospodarowania będą transportowane przez Wykonawcę na jego koszt. Koszt załadunku odpadów ponosi Zamawiający. Załadunek odpadów leży po stronie Zamawiającego. 
    7) Do rozliczeń pomiędzy Stronami, ilość odpadów odbieranych przez Wykonawcę określana będzie według pomiaru na elektronicznej wadze samochodowej Zamawiającego. 
    8) Odpowiedzialność za gospodarowanie odpadami, z chwilą ich przekazania przez Zamawiającego przechodzi na Wykonawcę. Przekazanie oraz wszelkie ryzyko związane z odpadami, za należyte postępowanie z nimi, za skutki z tego wynikające oraz za działania i zaniechania pracowników i podmiotów, którymi posłużył się wykonując przedmiot zamówienia następuje z chwilą ich załadunku na środek transportu Wykonawcy. 
     
    C. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
    Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, z zastrzeżeniem §14 ust. 1 pkt 1) Projektu umowy stanowiącego załącznik nr 2 do Zaproszenia do złożenia oferty.
     
    2. Ze względu na przedmiot zamówienia usługa powinna być realizowana zgodnie z wszelkimi powszechnie obowiązującymi przepisami prawa w tym w szczególności: 
    2.1  Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 roku Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 54 ze zm.);
    2.2   Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm.); 
    2.3 Ustawa z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 399 ze zm.); 
    2.4 Plan Gospodarki Odpadami dla województwa podkarpackiego oraz Uchwała XXXVI/584/21 Sejmiku Województwa Podkarpackiego z dnia 26 kwietnia 2021 r. w sprawie uchwalenia Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego na lata 2020-2026 z perspektywą do 2032 roku (WPGO) wraz z Planem Inwestycyjnym stanowiącym załącznik do WPGO oraz Prognozą odziaływania projektu WPGO na środowisko
    oraz innych ustaw i uchwał mających zastosowanie do przedmiotu umowy. 
    Rozwiń artykuł Zaproszenie do złożenia oferty - Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 16 01 03
  • 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej mini ładowarki teleskopowej dla Zakładu Ciepłowniczego przy Sanockim Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
    2. Wymagane parametry techniczne zostały zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszego zaproszenia. 
    3. Oferowany pojazd musi być przeznaczony dla krajów europejskich i ruchu prawostronnego, spełniający wymagania pojazdu dopuszczanego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami Ustawy Prawo o ruchu drogowym. 
    4. Pojazd winien być wolny od wad prawnych i fizycznych, w pełni sprawny, gotowy do eksploatacji.
    5. W ramach wynagrodzenia Wykonawca przeprowadzi bezpłatne szkolenie minimum 2 pracowników wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji oraz budowy pojazdu specjalistycznego. Szkolenie odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, nie później niż w terminie 7 dni od dnia odbioru pojazdu.
    6. W okresie gwarancji, naprawy pojazdu wykonywane będą bezpłatnie przez Wykonawcę w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wszelkie koszty napraw gwarancyjnych (tj. np. koszty robocizny, dojazdy, części zamiennych itp.) obciążają Wykonawcę.
    7. Czynności przeglądu okresowego powinny kończyć się wydaniem Zamawiającemu karty serwisowej lub wpisem do książki serwisowej z określeniem m.in. wykonanych czynności, ilości i rodzaju użytych materiałów, wykazem osób wykonujących przegląd.
    8. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą mieć wpływ na cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia. Oferowana przez wykonawcę cena musi uwzględniać koszt transportu pojazdu do siedziby Zamawiającego. Termin oraz godzinę dostawy (z przynajmniej dwu dniowym wyprzedzeniem) należy wcześniej ustalić telefonicznie lub mailowo z Zamawiającym.
    9. Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzieli Zamawiającemu gwarancję na przedmiot zamówienia – min. 18 miesiące od dnia protokolarnego odbioru pojazdu. 
    10. Dostawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy w tym zakresie oraz obowiązującymi normami i należytą starannością.
    11. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą mieć wpływ na cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia. 
    12. Terminem wykonania umowy jest dzień, w którym przedstawiciele Zamawiającego i Wykonawcy podpiszą protokół odbioru przedmiotu zamówienia
    13. Jeżeli w jakiejkolwiek części Zaproszenia do złożenia oferty lub jego załącznikach wskazano znaki towarowe, patenty i miejsca pochodzenia, należy przyjąć, że nie prowadzą one do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, a jedynie są one uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu jedynie wskazanie minimalnych wymagań w zakresie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia, z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwoliłyby opisać przedmiot zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i urządzeń pod warunkiem, że oferowane materiały i urządzenia będą o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne” (szczegóły w tym zakresie zostały wskazane w opisie przedmiotu zamówienia).
    14. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
    15. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia/wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały/wyroby, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób/materiał jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę.
    16. Wskazanie przez Zamawiającego marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu uszczegółowienia przedmiotu zamówienia (jeśli dotyczy).
    17. Zamawiający informuję, że dołożył wszelkich starań w celu zachowania warunków konkurencyjności. Jeżeli mimo to w tekście jakiegokolwiek rodzaju dokumentacji pojawiają się nazwy własne, oznaczenia lub parametry wskazujące na konkretny produkt należy zawsze traktować to jako rozwiązania przykładowe.
    Rozwiń artykuł Zaproszenie do złożenia oferty - dostawa fabrycznie nowej mini ładowarki teleskopowej dla Zakładu Ciepłowniczego przy Sanockim Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
  • Sanockie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Sanoku z siedzibą przy ul. Jana Pawła II 59, tel. 13 46 47 900, fax. 13 46 48 862, e-mail. sekretariat@spgk.com.pl ogłasza przetarg pisemny ofertowy na sprzedaż składnika majątku ruchomego w postaci kocioł gazowy (wodny) K4, 12 000kW rok prod. 1993

    Rozwiń artykuł Przetarg pisemny ofertowy na sprzedaż kotła gazowego K4, 12 000kW