Biuletyn Informacji Publicznej Sanockiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej

Przetargi do 130 000 zł - Biuletyn Informacji Publicznej Sanockiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.

Aktualne postępowania:


 

  • 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie na rzecz Zamawiającego przeglądów stanu technicznego obiektów budowlanych należących do Zamawiającego, których wykaz stanowi załącznik nr 1A do Zaproszenia do złożenia oferty, który również jest załącznikiem nr 2 do Projektu Umowy, polegających na:
    a) dokonaniu przeglądów corocznych, polegających na sprawdzeniu stanu technicznego elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu oraz instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1 lit. a) i b) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2023.682 t.j.), oraz 
    b) przeglądów pięcioletnich polegających na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo budowlane, z wyłączeniem kontroli instalacji elektrycznej i piorunochronnej, 
    zwanymi dalej „Przeglądami”. 
    2. Z czynności wyżej wymienionych Wykonawca sporządzi protokoły (w wersji papierowej i/lub elektronicznej).
    3. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia książek obiektów budowlanych polegającego na bieżącej ich aktualizacji (wpisów) w zakresie wykonywanych przeglądów, a także wpisów o protokoły przeglądów kominiarskich, gazowych, elektrycznych oraz z ważniejszych remontów w danym obiekcie i wykonanie korekt w książkach obiektów budowlanych, jeżeli okaże się to niezbędne w związku z wykonanymi przeglądami. 
    4. Szczegółowy zakres zamówienia, został zawarty w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 2 do Zaproszenia do złożenia oferty. 
    5. Wykaz obiektów budowlanych oraz przeglądów określa Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1a do Zaproszenia do złożenia oferty.
    6. Harmonogram przeglądów stanowi załącznik do umowy. Zostanie on zostanie udostępniony Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 
    7. Jeżeli w jakiejkolwiek części Zaproszenia do złożenia oferty lub jego załącznikach wskazano znaki towarowe, patenty i miejsca pochodzenia, należy przyjąć, że nie prowadzą one do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, a jedynie są one uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu jedynie wskazanie minimalnych wymagań w zakresie jakości 
    i parametrów przedmiotu zamówienia, z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwoliłyby opisać przedmiot zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów  i urządzeń pod warunkiem, że oferowane materiały i urządzenia będą o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych.
    Rozwiń artykuł Zaproszenie do złożenia oferty - wykonanie rocznych oraz pięcioletnich przeglądów stanu technicznego obiektów budowlanych, należących do SPGK Sp. z o.o. w Sanoku
  • 1. Przedmiotem postępowania jest usługa polegająca na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów o kodach 15 01 10*, 20 01 28, 20 01 32, 20 01 99 w podziale na cztery części w rodzajach i ilościach jak poniżej: 
     
    1) Część 1
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 15 01 10* ilość: 1 Mg
    A. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów w instalacji do termicznego unieszkodliwiania sklasyfikowanych - zgodnie z aktualnym katalogiem odpadów – pod kodem 15 01 10* –Opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone (np. środkami ochrony roślin I i II klasy toksyczności – bardzo toksyczne i toksyczne) w ilości 1 Mg dostarczonych do  GPZOS w Sanoku w sposób powodujący przeniesienie odpowiedzialności za gospodarowanie odpadami.
     
    B. INFORMACJE DLA WYKONAWCY
    1) Przekazanie odpadów będzie potwierdzone kartami przekazania odpadów wystawionymi w systemie BDO.
    2) Odpady o kodzie 15 01 10 będą dostarczane przez Zamawiającego z GPZOS w Sanoku, ul. Jana Pawła II 59. Forma dostarczenia odpadów przez Zamawiającego – spakowana w kartonie.  Średnia waga jednego kartonu wynosi około 80-100 kg. 
    3) Przewidywana do przekazania w trakcie trwania umowy ilość odpadów, wynosi około 1 Mg w nieregularnych odstępach czasowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo przekazania mniejszej ilości odpadów, niż wskazana powyżej w sytuacji zaistnienia przyczyn niezależnych od Zamawiającego (np. przekazanie Zamawiającemu przez wytwórców/dostawców odpadów mniejszej ilości odpadów, itp.), przy czym ilość przekazanych odpadów nie będzie mniejsza niż 0,4 Mg. 
    4) Wykonawca obowiązany jest do odbioru dostarczonych odpadów w terminie określonym w Karcie przekazania odpadu wystawionej w systemie BDO przez Zamawiającego. Dodatkowo Zamawiający w terminie do 3 dni roboczych przed planowanym dostarczeniem odpadów do instalacji Wykonawcy potwierdzi transport w formie telefonicznej lub e-mail na wskazany przez Wykonawcę adres.
    5) Odpady przeznaczone do zagospodarowania będą transportowane na koszt i staraniem Zamawiającego. Zamawiający będzie dostarczał odpady w celu ich odbioru i zagospodarowania samochodem do 3,5 t. Koszt rozładunku odpadów ponosi Zamawiający. 
    6) Do rozliczeń pomiędzy Stronami, ilość odpadów odbieranych przez Wykonawcę określana będzie według pomiaru na elektronicznej wadze samochodowej Zamawiającego. 
    7) Odpowiedzialność za gospodarowanie odpadami, z chwilą ich przekazania przez Zamawiającego przechodzi na Wykonawcę. Po przekazaniu  wszelkie ryzyko związane z odpadami, za należyte postępowanie z nimi, za skutki z tego wynikające oraz za działania i zaniechania pracowników i podmiotów, którymi posłużył się wykonując przedmiot zamówienia ponosi Wykonawca. 
     
    C. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
    Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, z zastrzeżeniem §14 ust. 1 pkt 1) Projektu umowy stanowiącego załącznik nr 2 do Zaproszenia do złożenia oferty.
     
    2) Część 2
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 01 28 ilość: 14 Mg
    A. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów w instalacji do termicznego unieszkodliwiania - zgodnie z aktualnym katalogiem odpadów – pod kodem 20 01 28 – Farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice inne niż wymienione w 20 01 27 w ilości 14 Mg w sposób powodujący przeniesienie odpowiedzialności za gospodarowanie odpadami.
     
    B. INFORMACJE DLA WYKONAWCY
    1) Przekazanie odpadów będzie potwierdzone kartami przekazania odpadów wystawionymi w systemie BDO.
    2) Odpady o kodzie 20 01 28 będą dostarczane przez Zamawiającego z GPZOS w Sanoku, ul. Jana Pawła II 59. Forma dostarczenia odpadów przez Zamawiającego – spakowana w kartonie. Średnia waga jednego kartonu wynosi około 250 - 300 kg. 
    3) Przewidywana do przekazania w trakcie trwania umowy ilość odpadów, wynosi około 14 Mg w nieregularnych odstępach czasowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo przekazania mniejszej ilości odpadów, niż wskazana powyżej w sytuacji zaistnienia przyczyn niezależnych od Zamawiającego (np. przekazanie Zamawiającemu przez wytwórców/dostawców odpadów mniejszej ilości odpadów, itp.), przy czym ilość przekazanych odpadów nie będzie mniejsza niż 8 Mg. 
    4) Wykonawca obowiązany jest do odbioru dostarczonych odpadów w terminie określonym w Karcie przekazania odpadu wystawionej w systemie BDO przez Zamawiającego. Dodatkowo Zamawiający w terminie do 3 dni roboczych przed planowanym dostarczeniem odpadów do instalacji Wykonawcy potwierdzi transport w formie telefonicznej lub e-mail na wskazany przez Wykonawcę adres.
    5) Odpady przeznaczone do zagospodarowania będą transportowane na koszt i staraniem Zamawiającego. Zamawiający będzie dostarczał odpady w celu ich odbioru i zagospodarowania samochodami do 3,5 t. Koszt rozładunku odpadów ponosi Zamawiający. 
    6) Do rozliczeń pomiędzy Stronami, ilość odpadów odbieranych przez Wykonawcę określana będzie według pomiaru na elektronicznej wadze samochodowej Zamawiającego. 
    7) Odpowiedzialność za gospodarowanie odpadami, z chwilą ich przekazania przez Zamawiającego przechodzi na Wykonawcę. Po przekazaniu  wszelkie ryzyko związane z odpadami, za należyte postępowanie z nimi, za skutki z tego wynikające oraz za działania i zaniechania pracowników i podmiotów, którymi posłużył się wykonując przedmiot zamówienia ponosi Wykonawca. 
     
    C. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
    Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, z zastrzeżeniem §14 ust. 1 pkt 1) Projektu umowy stanowiącego załącznik nr 2 do Zaproszenia do złożenia oferty.
     
    3) Część 3
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 01 32 ilość: 5 Mg
    A. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów do instalacji do termicznego unieszkodliwiania sklasyfikowanych - zgodnie z aktualnym katalogiem odpadów - pod kodem 20 01 32 - Leki inne niż wymienione w 20 01 31 w ilości 5 Mg w sposób powodujący przeniesienie odpowiedzialności za gospodarowanie odpadami.
     
    B. INFORMACJE DLA WYKONAWCY
    1) Przekazanie odpadów będzie potwierdzone kartami przekazania odpadów wystawionymi w systemie BDO.
    2) Odpady o kodzie 20 01 32 będą dostarczane przez Zamawiającego z GPZOS w Sanoku, ul. Jana Pawła II 59. Forma dostarczenia odpadów przez Zamawiającego – spakowana w kartonie. 
    3) Przewidywana do przekazania w trakcie trwania umowy ilość odpadów, wynosi około 5 Mg w nieregularnych odstępach czasowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo przekazania mniejszej ilości odpadów, niż wskazana powyżej w sytuacji zaistnienia przyczyn niezależnych od Zamawiającego (np. przekazanie Zamawiającemu przez wytwórców/dostawców odpadów mniejszej ilości odpadów, itp.), przy czym ilość przekazanych odpadów nie będzie mniejsza niż 2,5 Mg. 
    4) Wykonawca obowiązany jest do odbioru dostarczonych odpadów w terminie określonym w Karcie przekazania odpadu wystawionej w systemie BDO przez Zamawiającego. Dodatkowo Zamawiający w terminie do 3 dni roboczych przed planowanym dostarczeniem odpadów do instalacji Wykonawcy potwierdzi transport w formie telefonicznej lub e-mail na wskazany przez Wykonawcę adres.
    5) Odpady przeznaczone do zagospodarowania będą transportowane na koszt i staraniem Zamawiającego. Zamawiający będzie dostarczał odpady w celu ich odbioru i zagospodarowania samochodem do 3,5 t. Koszt rozładunku odpadów ponosi Zamawiający. 
    6) Do rozliczeń pomiędzy Stronami, ilość odpadów odbieranych przez Wykonawcę określana będzie według pomiaru na elektronicznej wadze samochodowej Zamawiającego. 
    7) Odpowiedzialność za gospodarowanie odpadami, z chwilą ich przekazania przez Zamawiającego przechodzi na Wykonawcę. Po przekazaniu  wszelkie ryzyko związane z odpadami, za należyte postępowanie z nimi, za skutki z tego wynikające oraz za działania i zaniechania pracowników i podmiotów, którymi posłużył się wykonując przedmiot zamówienia ponosi Wykonawca. 
     
    C. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
    Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, z zastrzeżeniem §14 ust. 1 pkt 1) Projektu umowy stanowiącego załącznik nr 2 do Zaproszenia do złożenia oferty.
     
    4) Część 4
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 01 99 ilość: 0,3 Mg
    A. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów do instalacji do termicznego unieszkodliwiania sklasyfikowanych - zgodnie z aktualnym katalogiem odpadów - pod kodem 20 01 99 – Odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek w ilości 0,3 Mg w sposób powodujący przeniesienie odpowiedzialności za gospodarowanie odpadami.
     
     
    B. INFORMACJE DLA WYKONAWCY
    1) Przekazanie odpadów będzie potwierdzone kartami przekazania odpadów wystawionymi w systemie BDO.
    2) Odpady o kodzie 20 01 99 będą dostarczane przez Zamawiającego z GPZOS w Sanoku, ul. Jana Pawła II 59. Forma dostarczenia odpadów przez Zamawiającego – spakowana w kartonie. Średnia waga jednego kartonu wynosi do 50 kg.
    3) Przewidywana do przekazania w trakcie trwania umowy ilość odpadów, wynosi około 0,3 Mg w nieregularnych odstępach czasowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo przekazania mniejszej ilości odpadów, niż wskazana powyżej w sytuacji zaistnienia przyczyn niezależnych od Zamawiającego (np. przekazanie Zamawiającemu przez wytwórców/dostawców odpadów mniejszej ilości odpadów, itp.), przy czym ilość przekazanych odpadów nie będzie mniejsza niż 0,05 Mg. 
    4) Wykonawca obowiązany jest do odbioru dostarczonych odpadów w terminie określonym w Karcie przekazania odpadu wystawionej w systemie BDO przez Zamawiającego. Dodatkowo Zamawiający w terminie do 3 dni roboczych przed planowanym dostarczeniem odpadów do instalacji Wykonawcy potwierdzi transport w formie telefonicznej lub e-mail na wskazany przez Wykonawcę adres.
    5) Odpady przeznaczone do zagospodarowania będą transportowane na koszt i staraniem Zamawiającego. Zamawiający będzie dostarczał odpady w celu ich odbioru i zagospodarowania samochodem do 3,5 t. Koszt rozładunku odpadów ponosi Zamawiający. 
    6) Do rozliczeń pomiędzy Stronami, ilość odpadów odbieranych przez Wykonawcę określana będzie według pomiaru na elektronicznej wadze samochodowej Zamawiającego. 
    7) Odpowiedzialność za gospodarowanie odpadami, z chwilą ich przekazania przez Zamawiającego przechodzi na Wykonawcę. Po przekazaniu  wszelkie ryzyko związane z odpadami, za należyte postępowanie z nimi, za skutki z tego wynikające oraz za działania i zaniechania pracowników i podmiotów, którymi posłużył się wykonując przedmiot zamówienia ponosi Wykonawca. 
     
    C. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
    Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, z zastrzeżeniem §14 ust. 1 pkt 1) Projektu umowy stanowiącego załącznik nr 2 do Zaproszenia do złożenia oferty.
     
    2. Ze względu na przedmiot zamówienia usługa powinna być realizowana zgodnie z wszelkimi powszechnie obowiązującymi przepisami prawa w tym w szczególności: 
    2.1 Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 roku Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 54);
    2.2 Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 2029 ze zm.); 
    2.3 Ustawa z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1469 ze zm.); 
    2.4 Plan Gospodarki Odpadami dla województwa podkarpackiego oraz Uchwała Nr XXXVI/584/21 Sejmiku Województwa Podkarpackiego z dnia 26 kwietnia 2021r. w sprawie uchwalenia Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego na lata 2020-2026 z perspektywą do 2032 roku (WPGO) wraz z Planem Inwestycyjnym stanowiącym załącznik do WPGO oraz Prognozą oddziaływania projektu WPGO na środowisko ;
    oraz innych ustaw i uchwał mających zastosowanie do przedmiotu umowy. 
    Rozwiń artykuł Zaproszenie do złożenia oferty - odbiór i zagospodarowaniu odpadów o kodach 15 01 10*, 20 01 28, 20 01 32, 20 01 99