Biuletyn Informacji Publicznej Sanockiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej

Przetarg w trybie podstawowym bez negocjacji - usługa sprzątania i utrzymania czystości dla Sanockiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.

Zakończone postępowania:


 

Przetarg w trybie podstawowym bez negocjacji - usługa sprzątania i utrzymania czystości dla Sanockiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.

1. Przedmiotem postępowania jest usługa sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń biurowych, technicznych, gospodarczych, sanitariatów, wind, korytarzy i klatek schodowych w budynkach Sanockiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Sanoku oraz na Dworcu Multimodalnym, którego zarządcą jest Sanockie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w podziale na dwie części jak poniżej: 
 
1) Część I: 
Usługa sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń w SPGK Sp. z o.o. w Sanoku, realizowanej w następujących lokalizacjach:
a) Budynek Administracyjny A (biurowiec), Budynek Stacji Paliw, Budynek MKS, Biura ZDM, Biura ZOT, Biura GPZOS, Magazyn, Biura ZWK przy ul. Jana Pawła II 59 w Sanoku;
b) Pomieszczenia na terenie Zakładu Ciepłowniczego przy ul. Kiczury 11 w Sanoku;
c) Pomieszczenia na terenie Stacji Uzdatniania Wody (SUW) i Ośrodka Wypoczynkowego (OW) w Trepczy przy ul. Sanockiej 68;
d) Pomieszczenia na terenie Oczyszczalni Ścieków (OŚ) w Trepczy przy ul. Sanockiej 46;
e) Pomieszczenia na terenie Stacji Uzdatniania Wody (SUW) w Zasławiu ul. Filtrowa 64 38-540 Zagórz,  
f) Autobusy MKS – 26 sztuk;
 
2) Część II:
Usługa sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń Dworca Multimodalnego zarządzanego przez SPGK Sp. z o.o. położonego w Sanoku przy ul. Lipińskiego 31.
 
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań oraz warunki realizacji określa załącznik nr 9 do Specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej SWZ. Wykonawca zobowiązany jest zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi szczegółowo w w/w załączniku do SWZ. 
3. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
4. Zamawiający, stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy PZP, wymaga aby prace związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.), tj. wszystkie prace pracowników fizycznych wykonujących usługi sprzątania.
5. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni, osoby o których mowa w ust. 4  na okres od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innego pracownika. 
6. Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ust. 1 Pzp, oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
7. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 Pzp.
8. Wykonawca, który jest jednocześnie pracodawcą, o którym mowa w art. 22 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych zobowiązany będzie do przekładania Zamawiającemu comiesięcznych informacji o kwocie obniżenia wpłat na PFRON, do których skorzystania uprawniony będzie Zamawiający. Wykonawca przed zawarciem umowy zobowiązany będzie do złożenia oświadczenia, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ dla Wykonawców (dotyczy tylko Wykonawcy, który będzie jednocześnie pracodawcą w myśl art. 22 ustawy z dna 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych).   
9. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań  równoważnych do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem, że ich parametry techniczne, funkcjonalne i użytkowe nie mogą być gorsze niż parametry urządzeń wskazanych  w opisie przedmiotu zamówienia i treści SWZ.
10. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, oznacza to, że zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne” (szczegóły w tym zakresie zostały wskazane w opisie przedmiotu zamówienia).
11. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
12. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia/wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały/wyroby, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób/materiał jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę.
13. Wskazanie przez Zamawiającego marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu uszczegółowienia przedmiotu zamówienia (jeśli dotyczy).
14. Zamawiający informuję, że  dołożył wszelkich starań w celu zachowania warunków konkurencyjności. Jeżeli mimo to w tekście jakiegokolwiek rodzaju dokumentacji pojawiają się nazwy własne, oznaczenia lub  parametry wskazujące na konkretny produkt należy zawsze traktować to jako rozwiązania przykładowe.
15. Wykonawcy są zobowiązani dokonać wnikliwej analizy otrzymanych SWZ i załączników, a zauważone rozbieżności,  które ich zdaniem powinny być ujęte w ofercie lub są błędnie wyszczególnione lub są zbędne, zgłosić w przewidzianym trybie Zamawiającemu.
16. Wspólny Słownik Zamówień (Kody CPV):
90910000-9 Usługi sprzątania

Data wytworzenia: 2022-06-02 12:14 Autor: Kamil Bujacz Data publikacji: 2022-06-02 12:14 Osoba udostępniająca na stronie: Kamil Bujacz Data ostatniej modyfikacji: 2022-08-05 Osoba modyfikująca: Kamil Bujacz

Przetarg licytacyjny na sprzedaż środków trwałych

Przetarg ofertowy na dzierżawę pomieszczeń