Zakończone postępowania:
Zaproszenie do złożenia oferty na sprzedaż i dostawę artykułów biurowych
- Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa artykułów biurowych na potrzeby Sanockiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. z siedzibą przy ulicy Jana Pawła II 59 w Sanoku.
- Zaoferowana cena musi uwzględniać koszt transportu asortymentu do siedziby Zamawiającego zlokalizowanego przy ul. Jana Pawła II 59, 38-500 Sanok.
- Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości o nie więcej niż 10% w zależności od potrzeb, z gwarancją stałej ceny.
- Ceny zaoferowane przez Wykonawcę, nie mogą ulec zmianie na niekorzyść Zamawiającego przez cały okres trwania umowy.
- Okres wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
- Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do Zaproszenia: Formularz cenowy.
Data wytworzenia: 2023-01-11 14:51
Data publikacji: 2023-01-11 14:51
Osoba udostępniająca na stronie: Sławomir Nastała
Data ostatniej modyfikacji: 2023-02-02
Osoba modyfikująca: Sławomir Nastała