Zakończone postępowania:
Zaproszenie do złożenia oferty na sprzedaż i dostawę artykułów biurowych
- Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa artykułów biurowych na potrzeby Sanockiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. z siedzibą przy ulicy Jana Pawła II 59 w Sanoku.
 - Zaoferowana cena musi uwzględniać koszt transportu asortymentu do siedziby Zamawiającego zlokalizowanego przy ul. Jana Pawła II 59, 38-500 Sanok.
 - Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości o nie więcej niż 10% w zależności od potrzeb, z gwarancją stałej ceny.
 - Ceny zaoferowane przez Wykonawcę, nie mogą ulec zmianie na niekorzyść Zamawiającego przez cały okres trwania umowy.
 - Okres wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
 - Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do Zaproszenia: Formularz cenowy.
 
			Data wytworzenia: 2023-01-11 14:51
			
			Data publikacji: 2023-01-11 14:51
			Osoba udostępniająca na stronie: Sławomir Nastała
			Data ostatniej modyfikacji: 2023-02-02
			Osoba modyfikująca: Sławomir Nastała
		
 
	
    

			
			
			
 Zaproszenie.pdf [5 MB]
 Formularz oferty.docx [40 KB]
 3 - Załącznik nr 3 - Formularz cenowy .xlsx [30 KB]