Biuletyn Informacji Publicznej Sanockiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej

Zaproszenie do złożenia oferty - usługa polegająca na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów o kodach 15 01 02 oraz 17 06 04

Zakończone postępowania:


 

Zaproszenie do złożenia oferty - usługa polegająca na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów o kodach 15 01 02 oraz 17 06 04

1. Przedmiotem postępowania jest usługa polegająca na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów o kodach 15 01 02 oraz 17 06 04 w podziale na 2 części w rodzajach i ilościach jak poniżej: 
 
1) Część 1
Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 15 01 02 ilość: 13 Mg
A. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów w instalacji do produkcji paliwa alternatywnego sklasyfikowanych - zgodnie z aktualnym katalogiem odpadów – pod kodem 15 01 02 – opakowania z tworzyw sztucznych w ilości 13 Mg wytworzonych w GPZOS w Sanoku, przy czym odpady te mogą zostać poddane wyłącznie procesowi R12 zgodnie z określeniem oznaczenia tego procesu w Ustawie o odpadach (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 779 ze zm.). Skład odpadów stanowią przede wszystkim odpady tworzyw sztucznych – m. in. PE, PP, PS w ilości 3 Mg. oraz styropian opakowaniowy w ilości 10 Mg Odpady są sprasowane na prasie w formie kostek o wymiarach 80 x 120 x 120 cm związanych stale drutem o grubości 3,2 mm. 
- w sposób powodujący przeniesienie odpowiedzialności za gospodarowanie odpadami na następnego posiadacza odpadów.
 
B. INFORMACJE DLA WYKONAWCY
1) Przekazanie odpadów będzie potwierdzone kartami przekazania odpadów wystawionymi w systemie BDO.
2) Odpady o kodzie 15 01 02 będą dostarczane przez Zamawiającego z GPZOS w Sanoku, ul. Jana Pawła II 59. Forma dostarczenia odpadów przez Zamawiającego – w formie sprasowanej. Średnia waga jednej kostki wynosi około 270 - 300 kg. 
3) Przewidywana do przekazania w trakcie trwania umowy ilość odpadów, wynosi około 13 Mg w nieregularnych odstępach czasowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo przekazania mniejszej ilości odpadów, niż wskazana powyżej w sytuacji zaistnienia przyczyn niezależnych od Zamawiającego (np. przekazanie Zamawiającemu przez wytwórców/dostawców odpadów mniejszej ilości odpadów, itp.), przy czym ilość przekazanych odpadów nie będzie mniejsza niż 6 Mg (odpady tworzyw sztucznych – m. in. PE, PP, PS nie mniej niż  1 Mg. oraz styropian opakowaniowy nie mniej niż  5 Mg). 
4) Wykonawca obowiązany jest do odbioru dostarczonych odpadów w terminie określonym w Karcie przekazania odpadu wystawionej w systemie BDO przez Zamawiającego. Dodatkowo Zamawiający w terminie do 3 dni roboczych przed planowanym dostarczeniem odpadów do instalacji Wykonawcy potwierdzi transport w formie telefonicznej lub e-mail na wskazany przez Wykonawcę adres.
5) Odpady przeznaczone do zagospodarowania będą transportowane na koszt i staraniem Zamawiającego. Zamawiający będzie dostarczał odpady w celu ich odbioru i zagospodarowania samochodami ciężarowymi z naczepą typu „ruchoma podłoga”. Koszt rozładunku odpadów ponosi Zamawiający. 
6) Do rozliczeń pomiędzy Stronami, ilość odpadów odbieranych przez Wykonawcę określana będzie według pomiaru na elektronicznej wadze samochodowej Zamawiającego. 
7) Odpowiedzialność za gospodarowanie odpadami, z chwilą ich przekazania przez Zamawiającego przechodzi na Wykonawcę. Po przekazaniu  wszelkie ryzyko związane z odpadami, za należyte postępowanie z nimi, za skutki z tego wynikające oraz za działania i zaniechania pracowników i podmiotów, którymi posłużył się wykonując przedmiot zamówienia ponosi Wykonawca. 
 
C. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, z zastrzeżeniem §14 ust. 1 pkt 2) Projektu umowy stanowiącego załącznik nr 2 do Zaproszenia do złożenia oferty.
 
2) Część 2
Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 17 06 04 ilość: 20 Mg
A. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów sklasyfikowanych - zgodnie z aktualnym katalogiem odpadów - pod kodem 17 06 04 - materiały izolacyjne inne niż wymienione w 17 06 01 i 17 06 03 w ilości 20 Mg w sposób powodujący przeniesienie odpowiedzialności za gospodarowanie odpadami.
 
B. INFORMACJE DLA WYKONAWCY
1) Przekazanie odpadów będzie potwierdzone kartami przekazania odpadów wystawionymi w systemie BDO.
2) Odpady o kodzie 17 06 04 będą dostarczane przez Zamawiającego z GPZOS w Sanoku, ul. Jana Pawła II 59. Forma dostarczenia odpadów przez Zamawiającego – luzem. 
3) Przewidywana do przekazania w trakcie trwania umowy ilość odpadów, wynosi około 20 Mg w nieregularnych odstępach czasowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo przekazania mniejszej ilości odpadów, niż wskazana powyżej w sytuacji zaistnienia przyczyn niezależnych od Zamawiającego (np. przekazanie Zamawiającemu przez wytwórców/dostawców odpadów mniejszej ilości odpadów, itp.), przy czym ilość przekazanych odpadów nie będzie mniejsza niż 6 Mg. 
4) Wykonawca obowiązany jest do odbioru dostarczonych odpadów w terminie określonym w Karcie przekazania odpadu wystawionej w systemie BDO przez Zamawiającego. Dodatkowo Zamawiający w terminie do 3 dni roboczych przed planowanym dostarczeniem odpadów do instalacji Wykonawcy potwierdzi transport w formie telefonicznej lub e-mail na wskazany przez Wykonawcę adres.
5) Odpady przeznaczone do zagospodarowania będą transportowane na koszt i staraniem Zamawiającego. Zamawiający będzie dostarczał odpady w celu ich odbioru i zagospodarowania samochodami ciężarowymi z naczepą typu „ruchoma podłoga” lub samochodami typu hakowiec wraz z kontenerem o pojemności 35 m3. Koszt rozładunku odpadów ponosi Zamawiający. 
6) Do rozliczeń pomiędzy Stronami, ilość odpadów odbieranych przez Wykonawcę określana będzie według pomiaru na elektronicznej wadze samochodowej Zamawiającego. 
7) Odpowiedzialność za gospodarowanie odpadami, z chwilą ich przekazania przez Zamawiającego przechodzi na Wykonawcę. Po przekazaniu  wszelkie ryzyko związane z odpadami, za należyte postępowanie z nimi, za skutki z tego wynikające oraz za działania i zaniechania pracowników i podmiotów, którymi posłużył się wykonując przedmiot zamówienia ponosi Wykonawca. 
 
C. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, z zastrzeżeniem §14 ust. 1 pkt 2) Projektu umowy stanowiącego załącznik nr 2 do Zaproszenia do złożenia oferty.
 
2. Ze względu na przedmiot zamówienia usługa powinna być realizowana zgodnie z wszelkimi powszechnie obowiązującymi przepisami prawa w tym w szczególności: 
2.1 Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 roku Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 1973 ze zm.);
2.2 Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 779 ze zm.); 
2.3 Ustawa z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 888 ze zm.); 
2.4 Plan Gospodarki Odpadami dla województwa podkarpackiego oraz Uchwała Nr XXXVI/584/21 Sejmiku Województwa Podkarpackiego z dnia 26 kwietnia 2021r. w sprawie uchwalenia Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego na lata 2020-2026 z perspektywą do 2032 roku (WPGO) wraz z Planem Inwestycyjnym stanowiącym załącznik do WPGO oraz Prognozą oddziaływania projektu WPGO na środowisko ;
oraz innych ustaw i uchwał mających zastosowanie do przedmiotu umowy.

Data wytworzenia: 2021-11-29 12:18 Autor: Kamil Bujacz Data publikacji: 2021-11-29 12:18 Osoba udostępniająca na stronie: Kamil Bujacz Data ostatniej modyfikacji: 2022-01-04 Osoba modyfikująca: Kamil Bujacz