Zakończone postępowania:
Zaproszenie do złożenia oferty - usługa polegająca na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów o kodzie 16 01 03
1. Przedmiotem postępowania jest usługa polegająca na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów o kodzie 16 01 03 w ilościach jak poniżej:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 16 01 03 ilość: 150 Mg
A. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów w sklasyfikowanych - zgodnie z aktualnym katalogiem odpadów – pod kodem 16 01 03 – zużyte opony osobowe w ilości 130 Mg oraz pozostałe odpady gumowe m. in.: dętki, opony od rowerów i motorów, które Zamawiający wysegreguje i przygotuje do transportu w workach typu „big -bag” w ilości 20 Mg - w sposób powodujący przeniesienie odpowiedzialności za gospodarowanie odpadami na następnego posiadacza odpadów.
B. INFORMACJE DLA WYKONAWCY
1) Odbiór odpadów będzie potwierdzony kartami przekazania odpadów wystawionymi w systemie BDO.
2) Odpady o kodzie 16 01 03 będą odbierane przez Wykonawcę od Zamawiającego z GPZOS w Sanoku, ul. Jana Pawła II 59. Forma przekazania odpadów przez Zamawiającego – luzem.
3) Przewidywana do odebrania do dnia 31.12.2021 r. ilość odpadów, wynosi około 150 Mg (rodzaj i ilości odpadów wskazanych w punkcie A) w nieregularnych odstępach czasowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo przekazania mniejszej ilości odpadów, niż wskazana powyżej w sytuacji zaistnienia przyczyn niezależnych od Zamawiającego (np. przekazanie Zamawiającemu przez wytwórców/dostawców odpadów mniejszej ilości odpadów, itp.), przy czym ilość przekazanych odpadów nie będzie mniejsza niż 80 Mg (zużyte opony osobowe - nie mniej niż 72 Mg oraz pozostałe odpady gumowe nie mniej niż 8 Mg). Nie przekazanie przez Zamawiającego odpadów w ilości i terminie określonym w zdaniu pierwszym nie powoduje jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych z tego tytułu ze strony Wykonawcy.
4) Wykonawca zapewni odbiór odpadów o kodzie 16 01 03 z GPZOS zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego w nieregularnych odstępach czasowych jednak przy założeniu, 5 dni w tygodniu tj. poniedziałek – piątek w godzinach od 7:00 do 14:00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
5) Wykonawca obowiązany jest do odbioru odpadów w terminie określonym w Karcie przekazania odpadu wystawionej w systemie BDO przez Zamawiającego.
6) Do rozliczeń pomiędzy Stronami, ilość odpadów odbieranych przez Wykonawcę określana będzie według pomiaru na elektronicznej wadze samochodowej Zamawiającego.
7) Odpady przekazywane do zagospodarowania będą transportowane przez Wykonawcę na jego koszt. Koszt załadunku odpadów ponosi Zamawiający. Załadunek odpadów leży po stronie Zamawiającego.
8) Odpowiedzialność za gospodarowanie odpadami, z chwilą ich przekazania przez Zamawiającego przechodzi na Wykonawcę. Przekazanie oraz wszelkie ryzyko związane z odpadami, za należyte postępowanie z nimi, za skutki z tego wynikające oraz za działania i zaniechania pracowników i podmiotów, którymi posłużył się wykonując przedmiot zamówienia następuje z chwilą ich załadunku na środek transportu Wykonawcy.
C. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Termin wykonania zamówienia: od dnia 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
2. Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi obrazującymi możliwą wielkość zakresu przedmiotu zamówienia i może być pomocna na etapie przygotowania oferty. Zamawiający nie musi zrealizować zamówienia do pełnej wysokości podanej ilości odpadów.
3. Ze względu na przedmiot zamówienia usługa dla poszczególnych zadań powinna być realizowana zgodnie z nw. przepisami:
3.1 Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 roku Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1219 ze zm.);
3.2 Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 797 ze zm.);
3.3 Ustawa z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1439 ze zm.);
3.4 Plan Gospodarki Odpadami dla województwa podkarpackiego oraz Uchwała Nr XXXI/551/17 Sejmiku Województwa Podkarpackiego z dnia 5 stycznia 2017 r. w sprawie uchwalenia Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego 2022;
3.5 Uchwała Nr XXXI/552/17 Sejmiku Województwa Podkarpackiego z dnia 5 stycznia 2017 r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego 2022;
oraz innych ustaw i uchwał mających zastosowanie do przedmiotu umowy.
4. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP, wymaga aby następujące prace związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, tj. dotyczące odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów o kodzie 16 01 03 były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.), tj. wszystkie prace pracowników fizycznych, operatorów i kierowców sprzętu związane z zagospodarowaniem odpadów.
5. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni, osoby o których mowa w ust. 4 na okres od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innego pracownika.
6. Szczegółowe wymagania w zakresie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, szczegółowo określone zostały w Projekcie Umowy.
7. Wykonawca odbierający i transportujący odpady, o których mowa w ust. 1 w przypadku braku własnej instalacji do przetwarzania odpadów, zobowiązany jest oddać ww. odpady do odpowiednio przystosowanej instalacji służącej do przetworzenia danego typu odpadu w celu ich przetworzenia.
Data wytworzenia: 2020-11-24 08:22
Data publikacji: 2020-11-24 08:22
Osoba udostępniająca na stronie: Kamil Bujacz
Data ostatniej modyfikacji: 2021-01-12
Osoba modyfikująca: Kamil Bujacz